آبختی سنجابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خانم آراسته نژاد یکی از مربیان با استعداد استان است و شایستگی چنین جایگاهی را دارد.
وی افزود: همچنین سه بانوی فوتبالیست ایلامی در رده بزرگسالان به اولین اردوی تیم ملی فوتبال به میزبانی تهران دعوت شدند.
سنجابی گفت: کوثر عنبری، حدیث بساط شیر و طاهره آزادی فوتبالیست های دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که برای دومین بار در این اردو حضور دارند، همچنین زهرا حاتم نژاد بازیکن ایلامی، عضو تیم ملی و خانم لیگ برتر سال گذشته که اکنون در تیم راهیاب ملل سنندج حضور دارد به این اردو دعوت شده است.
وی یادآور شد: اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دوازدهم تا 24 اسفند ماه جاری بمدت 10 روز برگزار می‌ شود.
وی با بیان اینکه در رده زیر 14 سال نیز سه بازیکن ایلامی در چهارمین اردوی تیم ملی حضور دارند، گفت: ساینا تقی زاده و فاطمه یوسفی برای چهارمین بار و یکتا آزادی نیز برای نخستین بار در این اردو حضور دارند.
سنجابی افزود: در بخش فوتبال آقایان نیز علی کرمی، مهدی علیزاده و محمدرضا طهماسبی در رده جوانان پس از 32 بار حضور در اردوی های تیم ملی بعنوان افراد نهایی تیم ملی انتخاب شدند.
وی یادآور شد: در رده نونهالان نیز امیررضا قبادزاده و علی خسروی برای چهارمین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدند و قبادزاده جواز حضور در تیم ملی نونهالان را کسب کرد.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته است و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته فوتبال ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.