به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه اولین المپیاد ورزش همگانی استان ایلام اظهار کرد: ورزش همگانی و تحرک بدنی، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید زمینه نشاط و پویایی جوانان فراهم شده و نگاه خاص و ویژه ای به حوزه جوانان می شود.
معاون استاندار ایلام گفت: حوزه ورزش استان از اعتبارات مناسبی در بخش های مختلف و در زمینه زیرساخت ها برخوردار است از این رو نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان بر استفاده بهینه از این اعتبارات تاکید دارد.
نوذری یادآور شد: برای شناسایی استعدادهای ورزشی در استان برگزاری این نوع مسابقات ضروری و باید در اولویت اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ورزش همگانی کمک شایانی به آرامش اجتماعی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر در جامعه ایفا می کند.
وی با بیان اینکه ورزش های همگانی با هدف ایجاد امکانات و بستر مناسب به منظور ایجاد نشاط و شادابی در مردم تشکیل شده، گفت: با توسعه ورزش همگانی با شعار ورزش برای همه، سعی کنیم این فرهنگ را با توجه به سلیقه و علاقه مردم، هر کس، هرکجا، هر وقت با هر بودجه بتواند انجام دهد و مردم با کمترین امکانات و هزینه به سمت ورزش روی آورند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این آیین گفت: در راستای توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف استان بخصوص شهرستان ها باید تلاش کنیم رقابت های سالمی بین ورزشکاران به نمایش گذاشته شود.
بهروز حیدرزاده افزود: با توجه به کسب مدال های مختلف توسط ورزشکاران استان پیش بینی می شود سال آینده نیز شاهد موفقیت های بیشتری برای استان و کشور باشیم.
وی اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن مسابقات آسیایی سال آینده و حضور ورزشکاران استان در این رقابت ها امیدواریم شاهد برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط آنان در جهان باشیم.
گفتنی است این رقابت ها با حضور بیش از 400 شرکت کننده در رشته های شوت بستکبال، والیبال سه نفره، داژبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، پنالتی هدفمند و ورزش های بومی محلی در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام افتتاح شد.
انشگاه آزاد ایلام، سالن قلاویزان، سالن بستکبال مجموعه ورزشی قلاویزان و دانشگاه ایلام به مدت یک روز میزبان رقابت این ورزشکاران خواهند بود.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.