به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در مراسم شب خاطره اسوه های امنیت به مناسبت تجلیل از شهدای مرزبان استان ایلام، اظهار کرد: ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس از ارزش ها و دستاوردهای خود بخوبی حسارت کرد و به دشمنان فهماند مردمی که برای تحقق این نظام الهی هزاران خون فدا کرده اند، حاضر نخواهند شد کوچکترین تعدی به این سرزمین صورت گیرد.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی حرکتی همه جانبه در مسیر تعالی ارزش های الهی بود و این انقلاب بسترساز ظهور مهدی موعود (عج) است خواهد بود چراکه در مسیر و امتداد بعثت، غدیر و عاشورای حسینی شکل گرفته است.
فرمانده مرزبانی ناجا با تجلیل از نقش مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم سه هزار شهید یادآور شد: امروز باید همه مردم و مسئولان تهدیدها را رصد و بشناند و با بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل امروز آنان را در جریان آن دوران سراسر افتخار قرار دهند.
سردار رضایی با تاکید بر اینکه امروز شیوه جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی تغییر یافته است، اضافه کرد: امروز دشمنان هدف اصلی خود را ضربه زدن به اصل ولایت فقیه که ستون انقلاب است قرار داده اند که در برابر این تهدید بصیرت و دشمن شناسی بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده مرزبانی ناجا، با بیان اینکه کشور ایران با 15 کشور دیگر همسایه و دارای مرز مشترک است، گفت: اختلاف دمای 80 درجه ای در مرزهای مختلف کشور وجود دارد ولی مرزبانان غیور با تحمل سختی های فراوان اجازه نمی دهند دشمن از این مرز گسترده برای ضربه زدن و نفوذ به داخل مرزهای کشور استفاده کند.
در پایان این مراسم از خانواده های 15 شهید مرزبان استان ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد.
استان ایلام با حدود 20 هزار کیلومتر مربع مساحت 430 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و در دوران دفاع مقدس در جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی قرار داشت.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.