سید غلامرضا موسوی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران گفت: این مسابقات با حضور دانش آموزان مناطق چهارده گانه استان به میزبانی دهلران انجام می شود.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در نهم اسفند ماه سال جاری گفت:این مسابقات در چهار رشته فوتسال،والیبال،طناب زنی و تنیس روی میز هستند.
رئیس اداره آموزش و پروش دهلران گفت:این مسابقات 15روزه با حضور 800 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع متوسطه اول و ابتدایی انجام خواهد شد.
موسوی همچنین از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در نهم اسفند در دهلران خبرداد و افزود:تمهیدات لازم برای دعوت از خیرین و تجلیل از انها اندیشیده شده است.
وی با ذکر اینکه هشتم اسفند به اسم روز امور تربیتی است و گفت: مراسم های این روز نیز با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران نیز گفت:اتخاذ تدابیر لازم در راستای هر چه بهتر برگزاری این مراسم ها با همکاری ادارات و بهره گیری از همه ظرفیت ها در دستور کار قرار می گیرد.
سید حسینعلی موسوی بر ضرورت اطلاع رسانی در راستای برگزاری این مراسم ها تاکید کرد و افزود:باید از این فرصت ها در جهت معرفی ظرفیت های گردشگری، فرهنگی و اقتصادی شهرستان استفاده کرد.
امام جمعه دهلران نیز با اشاره به روز امور تربیتی گفت:رسالت امور تربتی در مدارس نباید فراموش شود و ضرورت و اهمیت کار فرهنگی در مدارس و برگزاری نمازهای جماعت مد نظر باشد.
سید محسن موسوی افزود:میزبانی مسابقات ورزشی و معرفی استعدادها و انعکاس این فعالیت در دستور کار باشد.
وی گفت: تجلیل از خیرین و استفاده از ظرفیت خیرین نقش مهمی در حل مشکلات اموزش و پرورش دارد.
7175 /6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.