به گزارش ایرنا،بخش زرین آباد آخرین مقصد مسئولان برای بهره برداری از پروژه های دهه فجر در دهلران بود.
در روز 22 بهمن با حضور نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی 4 پروژه در بخش زرین آباد بهره برداری شد تا پرونده های پروژه های دهه فجر در این شهرستان بسته شود.
مردم بخش های زرین آباد و سراب میمه در آخرین روز از دهه فجر شاهد حضور نماینده مجلس و مسئولان محلی بودند که پروژه های مهمی در حوزه عمرانی،آموزشی و خدماتی در این دو بخش بهره برداری کردند.
فرماندار دهلران در آئین بهره برداری از پروژه های آخرین روز دهه فجر در دو بخش زرین آباد و میمه گفت: برای این پروژه ها شامل پل خربزان،خانه بهداشت خربزان،مدرسه گوراب پائین و ساختمان اداری آب و فاضلاب شهری پهله اعتباری بالغ بر 26میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد.
سید حسنعلی موسوی یکی از مشکلات این دوبخش را راه ها دانست و افزود:100میلیارد ریال اعتبار برای راه های این دوبخش اعتبار پیش بینی شده است.
وی مشکل تردد مردم روستای خربزان یادآور شدو گفت: برای تسهیل در ترد مردم این روستا پل خربزان با هزینه اعتباری بالغ بر 22میلیارد ریال احداث و امروز به بهره برداری رسید که از زحمات همه مسئولان و بوِزه نماینده مردم در مجلس برای پیگیری حل این مشکل تقدیر می شود.
فرماندار دهلران از تخصیص 10 میلیارد ریال برای از سر گیری عملیات جاده چمسرخ خبرداد و افزود: 9میلیارد ریال برای پل بلوطستان نیز در نظر گرفته شده است و برای روکش سه راهی کاور به پهله نیز 15 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:جاده چم سرخ از مطالبات جدی مردم منطقه است که وزیر راه دستور تسریع در عملیات اجرایی ان را صادر کرده است .
شادمهر کاظم زاده با اشاره به اقدام های خوب در حوزه راه های دو بخش زرین آباد و میمه افزود:پل خربزان از مطالبات مردم بود که با پیگیری ها و تلاش ها این مهم محقق شد و مردم می توانند در جهت تسهیل در تردد از این پل استفاده کنند و در فصول بارندگی دیگر مشکلی برای تردد نداشته باشند.
شهرستان 80هزار نفری دهلران در 180 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام دارای سه بخش مرکزی ، زرین اباد و موسیان است.
خبرنگار:علی رضازاده ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.