به گزارش ایرنا، معروف بسطامی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ایلام با اشاره به خدمات ارزشمند حوزه شهرستان در بخش های عمرانی، خدماتی و بهداشتی اظهار کرد: طرح های خوبی در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد و امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها بخشی از مشکلات موجود در شهرستان مرتفع شود.
وی در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان ایلام افزود: دستگاه های اجرایی با توجه به تزریق اعتبارات به استان ها و شهرستان ها موظفند با نظارت دقیق از اعتبارات عمرانی سهم شهرستان بخوبی استفاده کرده و گزارش پیشرفت این طرح ها را به فرمانداری منعکس کنند.
بسطامی یادآور شد: سهم اعتبارات شهرستان ایلام 500 میلیارد ریال است که بین دستگاه ها توزیع شده است و باید در راستای تکمیل پروژه ها و در بخش های عمرانی مورد نظارت جدی قرار گیرد و از هدررفت آن جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: مسئولیت پذیری مدیران و همه دستگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند، مدیران باید با مدیریت خواسته ها و مطالبات مردم را با عملکرد خوب و مثبت خود آشنا کنند.
بسطامی با بیان اینکه در حوزه توسعه روستایی تسهیلات خوبی به استان ها و شهرستان ها ابلاغ شده، گفت: افرادیکه متقاضی دریافت این تسهیلات هستند با ثبت طرح ها و پروژه های خود در سامانه مربوطه در صورت داشتن شرایط می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی به مشکل کم آبی در کشور و استان ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش کم در ایلام با بحران کم آبی مواجه هستیم و دستگاه های متولی از جمله آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی باید تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده و راهکارهای لازم برای رفع این مشکل را منعکس و در شرایط بحران آمادگی لازم را داشته باشیم.
فرماندار ایلام گفت: با توجه به پایان سال باید همه دستگاه های خدمات رسان بخصوص شهرداری ایلام و بخش چوار در بخش عمران، خدمات شهری، پاکسازی و آماده سازی مبلمان شهری آمادگی لازم را داشته باشند و به استقبال مهمانان نوروزی بروند.
وی افزود: باید تمام ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان برای ارائه خدمت به مهمانان نوروزی شناسایی شوند و میراث فرهنگی و گردشگری نیز مناطق جذاب، دیدنی و منابع طبیعی شهرستان را شناسایی و در قالب بروشور و کتابچه در اختیار مهمانان نوروزی قرار دهد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.