طالب صادقیان روز جمعه بعد از بازدید از محل در نظر گرفته شده برای احداث پارک افزود: ساخت پارک محله ای مهرآباد(بانبرز) در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در برنامه کاری مدیریت شهر قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: شهرداری مصمم هاست خدمات بیشتری را به مناطق کمتر توسعه یافته شهر همانند محله مهرآباد که فاقد امکانات استاندارد شهری همانند پارک، وسائل بازی و تفریحی و مبلمان شهری می باشند اختصاص دهد .
وی گفت: در طرح و ساخت این بوستان ایجاد مجموعه های ورزشی، بازی کودکان، مبلمان ، سیستم روشنایی و سرویس بهداشتی مجهز پیش بینی می شود.

**مسابقه ورزشی در محله مهرآباد(بانبرز) شهر ایلام
یک دوره مسابقه ورزشی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با حضور شهردار ایلام در محله مهرآباد برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ایلام،مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری افزود: مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی محله محور شهرداری با تاکید ویژه شهردار ایلام آغاز شد و ماه های آینده در دیگر محلات سطح شهر ادامه خواهد یافت.
مهراب جنگلی اضافه کرد: این دوره از مسابقات که با استقبال شهروندان ساکن در این محله و همچنین اجرای نمایش طنز با موضوع آموزش های شهروندی همراه بود در رشته های پرتاب دارت برای بانوان و طناب کشی آقایان و مسابقه ویژه نوجوانان برگزار شد.
در پایان این مسابقه با اهدا جوایز از افراد برتر تجلیل شد.
شهر 180 هزار نفری ایلام با نقص در نمای عمومی ، عمران و مبلمان شهری نازل ، سطح پایین خدمات شهری ، پایینی سرانه های شهری به ویژه فضای سبز ،شهربازی ، فقدان یا کمبود سامانه های فرهنگی مواجه است.
این کاستی ها در مناطق اسکان غیر رسمی و محلات حاشیه ای که بتدریج از متن پرجمعیت تر شده اند نمود فزونتری دارد.
تنظیم و انتشار: شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.