علی محمد نیاکان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموع ناشران و نمایندگی ناشر در این نمایشگاه 228 نفر با 10 ناشر استانی بوده و در قالب 183 غرفه با 57 هزار و 767 عنوان کتاب برگزار می شود.
وی افزود: کتاب های این نمایشگاه در مدت یک هفته برپایی با برقراری تخفیف 30 درصدی از طریق بن و همچنین از سوی ناشران به علاقه مندان عرضه خواهد شد.
نیاکان یادآور شد: در این نمایشگاه 15 برنامه با موضوعات گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی، نگاهی به ادبیات داستانی معاصر، امر به معروف و نهی از منکر، نشست کتابخوان، محفل شعر و موسیقی، نقد و بررسی کتاب و رونمایی از تازه های نشر در سال 96 با همکاری سپاه امیرالمومنین استان، دادگستری و نیروی انتظامی، نهاد کتابخانه های عمومی استان و کانون فرهنگی هنری مساجد استان و حوزه علمیه برگزار می شود.
وی از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه را ایجاد ایستگاه نقاشی برای کودکان در غرفه کودک، اجرای نمایش خیابانی در محوطه بیرونی نمایشگاه و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی عنوان کرد.
نیاکان گفت: این نمایشگاه هر روز عصر از ساعت 16 تا 17:30 و 18:30 تا 19:45 و در نوبت صبح نیز هر روز از ساعت 9 تا 12 برنامه قصه گویی برای کودکان توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
اختتامیه این نمایشگاه که در سوله اداره غله شهرستان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی قرار دارد روز پنجشنبه 23 بهمن ماه جاری ساعت 18:30 با حضور عوامل برگزاری نمایشگاه و به منظور تقدیر از برترین ها برگزار خواهد شد.
دهمین نمایشگاه سراسری کتاب اسفندماه 95 با ارایه 31 هزار عنوان کتاب از 253 ناشر مناطق مختلف کشور در 187غرفه در معرض دید عموم قرار گرفت و مردم حدود سه میلیارد ریال از این نمایشگاه کتاب خریدند.
هم اینک 24 ناشر در استان ایلام فعالیت و سال گذشته حدود 120 عنوان کتاب متعلق به این افراد چاپ و منتشر شده است.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.