مصطفی نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مجوز در طول سه سال گذشته اخذ شده که از این تعداد حکم کارگزینی 40 عضو هیات علمی صادر شده است.
وی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که دانشگاه در سال های گذشته با آن مواجه است، فعالیت 43 عضو هیات علمی بدون ردیف استخدامی و به صورت پیمانی مشروط است که با رایزنی های انجام شده مرتفع شد.
وی تاکید کرد: پس از رایزنی های لازم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه و با همکاری هیات امنا و هیات جذب دانشگاه، به صورت تدریجی مجوز استخدام این 43 نفر اخذ شد.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: پس از طی مراحل قانونی حکم کارگزینی 40 نفر از این افراد صادر و صدور حکم کارگزینی برای سه عضو دیگر که پرونده آنها دارای مشکلاتی بود، نیز در دستور کار قرار دارد.
نعمتی یادآور شد: بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه، استخدام 21 عضو هیات علمی در سال جاری به تصویب هیات امنا رسید که از سهمیه 21 نفر استخدامی سال جاری، 14 نفر مربوط به افرادی بود که پیمانی مشروط بودند و هفت نفر نیز مربوط به بورسیه های سال های گذشته دانشگاه است.
انشگاه ایلام با 6 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و 200 عضو هیات علمی، 32 گروه آموزشی دارد و در سال 1370 در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.