معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برای احداث این 30 واحد مسکونی پنج میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت هزینه شده است.
نسرین شهبازی اضافه کرد: همچینن امروز 36 طرح اشتغالزایی مددجویان این شهرستان با اعتبار هزینه شده پنج میلیارد ریال و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در طول دهه فجر امسال در مجموع 68 واحد مسکونی احداث شده توسط بنیاد برکت برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در مناطق مختلف استان احداث خواهد شد.
وی اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه با بنیاد برکت در مجموع 111 واحد مسکونی برای مددجویان احداث و مابقی آنها در آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، رایگان شدن ارائه خدمات توانبخشی این اداره کل به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برای عموم مردم، نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدهای کودک، افتتاح خانه سلامت و طرح های اشتغالزایی مددجویان و غیره از مهمترین برنامه های دهه فجر اداره کل بهزیستی ایلام است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت های مردمی به عموم مردم و مددجویان خدمت ارائه می کند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.