رضا عدالت جو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران یگان اجرایی محیط‌ زیست حین گشت زنی شبانه روزی به تعدادی از متخلفان شکار غیرمجاز برخورد و سه سر خرگوش وحشی و سه قطعه تیهو وحشی در منطقه چی چال و سرمیدان نادر آباد شوهان را از شکاچیان کشف کردند.
وی افزود: در اجرای ماده 14 قانون شکار و صید وسایل مکشوفه از قبیل یک قبضه اسلحه پنج تیر نیمه اتوماتیک و یک قبضه اسلحه تفنگ بادی و لاشه جانواران وحشی شکار شده از متخلفان ضبط و علیه آنها اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی شد و به استناد مواد 10 و 11 قانون شکار و صید جهت اعمال سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی شهرستان معرفی شدند.
مدیر محیط زیست ملکشاهی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ مورد برخورد با شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان صورت گرفته و ۳۵ شکارچی که بیشتر پرندگانی همچون کبک و تیهو را شکار می کردند به مراجع قضایی معرفی شده اند.
شهرستان ملکشاهی با دارا بودن زیستگاهای متعدد حیات وحش از جمله کبیرکوه ، نشاط ، ویژدرون ، باجک و بیوره محل زیست انواع جانوران وحشی همچون خرس ، پلنگ ، گربه وحشی ، گراز ، آهو ، قوچ و میش ،گرگ و روباه ، خرگوش و انواع پرندگان است.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.