غلامرضا رئوفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور در مشهد برگزار شد و تیم ایلام پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود به مرحله نهایی صعود کرد.
وی افزود: در رقابت های مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی بانوان که با حضور 11 تیم برگزار شد، پس از انجام بازی ها در نهایت 6 تیم ایلام، تهران، اصفهان، گلستان، قزوین و فارس به مرحله بعد راه یافتند.
رئوفی یادآور شد: این تیم توانست برای اولین بار در مصاف با تیم تهران (قهرمان سال گذشته لیگ برتر) به پیروزی دست یابد و تیم های گیلان و قوچان را نیز پشت سرگذاشته با پیروزی و کسب حداکثر امتیاز راه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر هموار کند.
وی گفت: رقابت های این گروه به مدت سه روز از چهارم تا هفتم بهمن ماه به میزبانی مشهد برگزار شد و تیم ایلام با انجام چهار دیدار توانست با سه برد و یک باخت راهی نیمه نهایی این رقابت ها شود.
رئیس هیات کبدی استان ایلام یادآور شد: رقابت های نهایی از هشتم تا 10 بهمن ماه در مشهد برگزار خواهد شد.
رئوفی اضافه کرد: پس از این مسابقات اولین اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی 2017 اندونزی از تاریخ 10 تا بیستم بهمن ماه جاری در مشهد برگزار می شود و امیدواریم ورزشکاران ایلامی شایسته به این اردو دعوت شوند.
به گزارش ایرنا، ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا حضور داشتند.
تیم لیگ برتری کبدی بانوان ایلام سال گذشته مقام سوم مسابقات قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، همچنین یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی لیگ دسته یک را در کارنامه خود دارد.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته کبدی ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.
50 ورزشکار کبدی کار سازمان یافته در 2 بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.