به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: جشن های دهه فجر با حضور پر شور و با نشاط مردم در کنار پرهیز از مسائل سیاسی باید به عاملی وحدت آفرین و شادی بخش تبدیل شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اکنون به درخت تنومند و پرباری مبدل شده و در آستانه چهل سالگی باید نسل جوان با دستاوردهای ارزنده آن و نقش حساس ایران در منطقه و جهان اشنا شوند.
معاون استاندار ایلام بر لزوم ارائه عملکرد و اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه ها در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید مردم در جریان همه تلاش های انجام گرفته قرار گیرند.
نوذری افزود: 2 عامل مهم رهبری امام امت (ره) و وحدت کلمه نقش بارزی در پیروزی انقلاب داشته اند.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که برنامه های دهه فجر را با نشاط و جذابیت خاصی برگزار کنند.
نوذری همچنین به مشارکت پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: با توجه به مسائل اخیر این حضور گسترده بر اقتدار نظام و خنثی کردن توطیه دشمنان می افزاید.
دبیر کمیته جشن های انقلاب نیز در این جلسه گفت: بیش از پنج هزاز برنامه در سراسر استان در دهه فجر برگزار می شود.
حجت الاسلام علی چراغی پور در اظهار کرد: در هر شهرستان 17 کمیته برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تشکیل سده است.
وی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه در چند روز اول فعالیت های قرآنی و ... داریم اما از روز 15 بهمن جشن های سراسری آغاز می شود.
غبار روبی مزار شهدا، سرکشی به خانواده ایثارگان ، تزیین شهر، چراغانی خیابان ها و معابر، افتتاح طرح های مختلف، برگزاری جشن های محلات در مناطق محروم و .... از جمله برنامه های این دهه است.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6119/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.