حجت الاسلام حشمت رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری گفتمان های دینی تا سال گذشته به صورت مستمر در طول دوره تحصیل در مدارس و مراکز آموزش عالی استان برگزار می شد اما امسال به علت تامین نشدن اعتبار مورد نیاز تا کنون برگزار نشده است.
وی یادآور شد: در طول سال تحصیلی گذشته 400 گفتمان دینی در مدارس و 10 گفتمان نیز در مراکز آموزش عالی استان با موضوع های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مهارت های اجتماعی برگزار شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به رشد آسیب های اجتماعی، برگزاری این گفتمان ها در مدارس بسیار تاثیرگذار بوده و همه ساله با استقبال دانش آموزان نیز مواجه می شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام محور گفتمان های دینی مدارس را اعتقادهای اسلامی، عفاف و حجاب، فرقه های انحرافی، آشنایی با مذاهب و ادیان، حریم ها و حرمت ها، امام شناسی، مهارت های زندگی، آسیب های اجتماعی، مواد مخدر، جنگ نرم، ارتباطات نوین و پدافند غیرعامل عنوان کرد.
حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه برگزاری این گفتمان ها نقش مهمی در ارتقای دانش اجتماعی، اطلاعات و بینش دینی دانش آموزان خواهد داشت خواستار تامین اعتبار برای برگزاری این گفتمان ها شد.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
خبرنگار: آزاده خرم**انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.