به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد امرایی روز چهارشنبه در اجتماع مردم چرداول که همراه با سراسر کشور به منظور محکوم کردن ناارامی های اخیر برگزارشد افزود: استکبار قریب به چهار دهه است که ملت و نظام ایران اسلامی را تحریم کرده است و با تحمیل 8 سال جنگ نابرابر تمام قدرت های جهان به نبرد با انقلاب اسلامی برخاستند اکنون نیز با تحریک و ایجاد ناارامی به دنبال جبران حقارت شکست در یمن و سوریه و عراق هستند.
وی وحدت را رمز پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی ذکر کرد و خواستار حفظ وحدت و همبستگی مردم در برابر فتنه ها و فتنه گران شد.
امرایی خاطر نشان کرد: پیروزی های مستمر ایران موجب تحقیر آمریکا و عوامل منطقه ای ان شده است و این حقارت باعث کینه توزی و دشمنی بیشتر آنان با نظام و ملت ایران شده است
امام جمعه چرداول اضافه کرد: ناارامی های اخیر یک جریان پیچیده و در واقع امتداد و ادامه فتنه سال 88 است و با توجه به اینکه مراسم 9 دی امسال با مشارکت گسترده آحاد مردم برگزار شد دشمنان داخلی و خارجی این جوش و خروش را تاب نیاوردند و از یک روز قبل از حماسه9دی حرکت خود را آغاز کردند .
وی بیان داشت: همه نیروها به خصوص جوانان هوادار جریان اصلاح طلب مواظب ترفندها و فتنه ها باشند چرا که منافقین قصد دارند با کشتار جوانان در کف خیابان ها مردم را به نظام بدبین کنند.
اهالی شهرستان چرداول در شهر سرابله با تجمع و راهپیمایی از مسیر سه راهی دریاچه تا درب فرمانداری این شهرستان و سر دادن شعار نفرت و انزجار خود را از عوامل ناارامی های اخیراعلام کردند.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7176//3064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.