به گزارش ایرنا ، راهپیمایی باشکوه مردمی و خود جوش مردم ملکشاهی روز چهارشنبه از محل دفتر امام جمعه شهرستان با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق شروع شد و در میدان شهید بهشتی شهر ارکواز با قرائت قطعنامه پایان یافت .
امام جمعه ملکشاهی در این مراسم با محکوم کردن اعمال ضد انقلابی بعضی افراد اشوبگر و صدمه به اموال عمومی و مردم عادی گفت: قطعا پشت پرده این آشوب ها و فتنه گری ها دست های کثیف آمریکا و صهیونیسم و منافقین برای تخریب و ضربه زدن به امنیت ملی ایران اسلامی فعال است .
حجت الاسلام امینی با اشاره به خصومت های سردمداران آمریکایی علیه ملت و دولت ایران اسلامی اظهار کرد: اگر امریکا ضمن ادعای دفاع از حقوق بشر دارد در مقابل جنایتها و نسل کشی سعودی ها در یمن سکوت اختیار کرده که البته همه در دشمنی امریکایی ها بر علیه ملت ما واقف هستند .
وی گفت : آمریکایی ها و صهیونیزم که در عرصه های مختلف بین المللی و منطقه ای مقهور قدرت و اقتدار ایران اسلامی شده اند قصد دارند از راه ایجاد اختلاف های داخلی و فتنه گری این اقتدار راه خدشه دار نمایند که ملت باید بیش از گذشته هوشیار باشند .
امام جمعه ملکشاهی خاطر نشان کرد : مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد که راه حل ان اتحاد و همبستگی و اهتمام بیشتر مسئولان به راحتی قابل رفع شدن است.
خبرنگار:روح اله احمدی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7179/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.