به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این پیام مشترک که امروز سه شنبه منتشر شد خاطر نشان کردند که مردم هوشمند و آگاه پشتوانه ناگسستنی نظام، انقلاب و ولایت هستند.
در این پیام آمده است: راه ملت انقلابی ایران از جنایتکاران و برهم زنندگان نظم و امنیت جداست و مردم ولایت مدار با حضور دشمن شکن در راهپیمایی فردا یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی و آنها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.
اهالی استان ایلام فردا ساعت 9 صبح همزمان و همراه با سراسر کشور در میادین اصلی شهرستان های دهگانه بر علیه آشوب طلبان و حامیان آنها تجمع و راهپیمایی می کنند.
**روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی شهر ایلام برای حضور گسترده در تجمع فردا(چهارشنبه) در اعتراض به تشنج آفرینی عده ای قلیل که در این شهر صورت گرفت، دعوت کرد.
نهادها و شخصیت های مختلف استان از جمله ججت‌الاسلام و المسلمین سعیدی گلپایگانی نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، شادمهر کاظم‌زاده، سلام امینی و جلال میرزایی نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی هم در پیام‌هایی از مردم فهیم و ولایت‌مدار استان ایلام برای حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.