به گزارش خبرگزاری ایرنا، معروف بسطامی در گفت و گویی با اشاره به تجمع غیرقانونی در شهر ایلام گفت: مطالبات مردمی باید در قالب اعتراضات مدنی و قانونی صورت گرفته و نباید عده ای با شیطنت میان مطالبات به حق مردم، هنجارشکنی کرده، به اموال دولتی و بیت‌المال آسیب بزنند.
وی با اشاره به اینکه مردم هیچگاه حاضر نیستند به جامعه خسارت وارد شود، اظهار کرد: مردم حق دارند نسبت به مسائلی که می بینند و یا دل نگران می شوند، سوال بپرسند اما باید از طریق قانون پیگیری شود.
فرماندار ایلام با بیان اینکه تجمع روز گذشته در شهر ایلام بدون مجوز و خلاف قانون بوده، افزود: تجمع کنندگان نباید از حسن نیت دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی سوء استفاده کنند.
بسطامی ادامه داد: در تجمع روز گذشته که به صورت غیر قانونی شکل گرفت عده ای قلیل سعی در سوء استفاده از احساسات مردم بخصوص جوانان داشتند که الحمدلله هوشیاری مردم موجب شد تا این عده به اهداف اصلی خود دست نیابند.
وی تاکید کرد: مردم و بخصوص جوانان ایلامی بدانند تاکنون برای هیچ تجمعی مجوز قانونی صادر نشده و طبیعی است که برای هرگونه تجمعی باید نهادهای قانونی مجوزهای لازم را صادر کنند و اگر کسی بخواهد بدون مجوز باز هم دست به تجمع بزند برابر قانون و ضوابط با وی برخورد خواهد شد.
فرماندار ایلام ادامه داد: خانواده بعنوان کانون آرامش، امنیت و هدایت افراد است؛ عده قلیلی هم که در تجمع دیروز حضور داشتند، ناخواسته وارد شدند، اما نقش خانواده ها در این میان بسیار مهم بوده و باید توصیه های لازم را به فرزندان خود داشته باشند تا در دام این قبیل موضوعات و اتفاقات نیفتند.
بسطامی عنوان کرد: جوانان ما باید در مناصب اصلی خود که همان عرصه خدمت به مردم است، فعالیت کنند و نباید وارد اینگونه بازی ها که هدفشان تخریب وجهه جوان ایرانی است وارد شوند.
فرماندار ایلام گفت: بایستی در این عرصه حساس که دشمن در حال سناریوسازی و ناامنی در کشور است، همه هوشیار باشیم.
خبرنگار: لیلا خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.