به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: در پی اعلام تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام یک مورد ضرب و جرح در شهرستان دره شهر که منجر به زخمی شدن سه نفر از اعضای یک خانواده شد، ماموران انتظامی شهرستان و یگان امداد به محل مورد نظر عزیمت و اقدامات لازم در جهت دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: بلافاصله ماموران یگان امداد موفق شدند در کمترین زمان ممکن در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم مورد نظر را پس از شناسایی و قبل از هرگونه تحرک و اقدام دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به دستگیری متهم در کمتر از 24 ساعت از وقوع جرم تاکید کرد: جامعه ، جولانگاه اراذل ، اوباش و مجرمان نخواهد شد و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کند.

** کشف ۸۰۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف بیش از ۸۰۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی در پاسگاه انتظامی نصریان خبر داد.
سرهنگ منوچهر مکی گفت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با عرضه، فروش و قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی نصریان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل قاچاق را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی نصریان با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات پلیسی این خودرو را توقیف و متهم را دستگیر و بیش از ۸۰۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ارزش تقریبی این محموله را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ مکی یادآور شد: تمام تلاش پلیس در شهرستان این است که کالاهای قاچاق وارد بازار نشود تا تولیدات داخلی متحمل زیان نشود و از طرفی افزایش تولیدات داخلی در کاهش بیکاری و رونق اقتصادی کشور نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

** دستگیری چهار سارق اماکن دولتی در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری چهار سارق حرفه ای اماکن دولتی خبر در این شهرستان داد.
سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی اعلام شکایت چند ارگان دولتی مبنی بر دستبرد به اماکن و اموال آنها، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: واحد تجسس کلانتری ۱۱ با همکاری حراست ارگان های مورد دستبرد واقع شده و استفاده از توان اطلاعاتی شبکه خبری خود در کمترین زمان ممکن سارقان را شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار داد.
فرمانده انتظمای ایلام با توصیف اقدامات فنی پلیس یادآور شد: سارقان پس از شناسایی، با مجوز قضایی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.
سرهنگ فتاحی تاکید کرد: در این اقدام پلیس، چهار سارق حرفه ای اماکن دولتی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.