به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شمس الدین سراج در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام ایاد اوری کرد: مردم بصیر در نهم دی ماه 88 به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.
وی افزود: در 9 دی سال 88 انقلاب اسلامی توسط دشمنان موردحمله قرار گرفت سازمان سیا حدود 400 میلیون دلار بودجه درست کرده بود که در ایران عضو یابی کنند و بعد از انتخابات کاری نداشته باشند چه کسی رأی بیاورد، مهره این بود اگر فلان کاندیدا رأی بیاورد بگویند تقلب شده است.
سراج اظهار داشت: بنا بود فتنه در تهران به اوج خودش برسد که 60 درصد رسید و بعدازآن به مناطق سنی نشین کردستان برسد و دعوا بین شیعه و سنی اتفاق می‌افتد و آمریکا بیاید به بهانه اینکه نیروی سازمان بین‌الملل است دخالت کند و کل انقلاب را به خیال خام خود از بین ببرد.
وی با توجه به فرموده رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان ما برچیدن انقلاب اسلامی بود که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: این جریان پیش‌قراولانش چه دانسته باشند چه ندانسته باشند یک جریانی طراحی‌شده بود و تصادفی نبود و دشمنان این‌ها را (سران فتنه یا خواص بی‌بصیرت) به وسط هول داده است.
امام جمعه موقت ایلام از مردم خواست و گفت: باحضور خود در مراسم 9 دی بار دیگر ولایتمداری و پایبندی خود را به انقلاب، نظام و رهبری اثبات و جهان استکبار را در توطئه علیه انقلاب اسلامی نا‌امید کنند.
امام جمعه موقت ایلام گفت: نمایندگان مجلس در زمان بودجه ریزی باید به استان های محروم مانند استان ایلام بیشتر توجه کنند و مدیران استان نیز باید برای جذب بیشتر اعتبارات تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از راه های ورود به فتنه بعدی مسائل اقتصادی است، یادآور شد: مردم همیشه همراه انقلاب و نظام هستند اما مشکلات آنها باید حل شود.
وی بر پرداخت مطالبات ورشکستگان موسسه های اقتصادی تاکید کرد و افزود: این معضل هر چه سریع تر باید حل شود چرا که مردم در این زمینه مقصر نیستند و وظیفه مسئولان است که پیش از تشکیل این موسسات نظارت لازم را انجام می دادند.
حجت الاسلام سراج افزود: با صبر و توکل بر خدا مشکل قسط و وام مردم حل نمی شود و مطالبات عده ای در فضای مجازی به موجی تبدیل می شود که مورد سوء استفاده دشمن قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: تمامی مسئولان پس از اتمام دوره مسئولیتشان یک شهروند عادی محسوب می شوند و حق ندارند به عنوان حاکمیت دیگری قد علم کنند.
امام جمعه موقت ایلام از سفر رئیس قوه قضاییه و هیات همراه به ایلام قدردانی کرد و گفت: هر چند مسئولان این قوه وظیفه اقتصادی ندارند اما اعتبار بسیار خوبی برای اجرای پروژه های عمرانی قضایی استان در این سفر در نظر گرفته شد که امیدواریم با استفاده از انها بخشی از مشکلات استان برطرف شود.
خبرنگار: معصومه امیدی**انتنشار دهنده /شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.