به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار کرد: در این طرح بدهی های پیمانکاران به دستگاه های دولتی و بالعکس با تحویل فرم های مربوطه مبادله می شود.
وی افزود: این طرح بدین صورت است که پیمانکار از یک دستگاه طلب کار داشته و به دستگاه دولتی دیگر بدهکار است که در قالب این طرح می توان این بدهی ها را مبادله کرد.
سرپرست معاون امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: انتظار می رود نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی استان بر مبنای شاخص های اقتصاد مقاومتی و در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال در راستای اهداف مورد نظر باشد و خروجی نهایی آن توسعه اقتصادی و رونق تولید را بدنبال داشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام هم در این نشست در خصوص طرح اوراق تسویه خزانه گفت: این طرح با ظرفیت 50 هزار میلیارد ریال بوده و دستگاه های اجرایی تا یک ماه دیگر برای استفاده از این طرح زمان دارند و باید هرچه سریع تر با پیمانکاران جلسه گذاشته و نسبت به مبادله بدهی ها اقدام کنند.
در این نشست علاوه بر بحث و بررسی استفاده از ظرفیت اوراق تسویه خزانه ، مسائل و مشکلات شرکت شهرک های صنعتی استان چون واحد تولیدی شرکت پانسار کبیرکوه و شرکت آرد ایلام ، مسائل و مشکلات واحد گردشگری و مجتمع اقامتی پذیرایی نظری مورد بررسی قرار گرفت و و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت این موارد گرفته شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.