الهه اکبرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پالایش گاز ایلام هفته گذشته مهمان تیم همیاری آذربایجان غربی بود و با اقتدار این تیم را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب خود کرد و امتیاز خود را در جدول رده بندی به 13 امتیاز رساند.
وی افزود: هیات فوتبال ایلام در ابتدای فصل با جذب سه بازیکنان غیر بومی در تیم پالایش گاز بانوان ایلام سعی در تغییرات اساسی و صعود به سه رده اول لیگ برتر را دارد.
اکبرزاده یادآور شد: خانم ها مرضیه نیخواه از همدان، سحر رمضانی از خوزستان و فاطمه رشیدی از گرگان بازیکنان جدید تیم پالایش گاز بانوان ایلام هستند که در ابتدای فصل این تیم را همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه بازیکنان در شرایط فیزیکی خوبی بسر می برند، گفت: تیم پالایش گاز با تمرینات مداوم و تلاش کادر فنی با توجه به برد هفته گذشته خود در شرایط فیزیکی و روحی خوبی بوده و خود را برای دیدار با نماینده فارس آماده می کنند.
اکبزاده تاکید کرد: ما همه تیم های لیگ را قدرتمند دانسته و در هر دیدار تنها تلاشمان برای برد است و حریف را دست کم نمی گیریم.
وی با بیان اینکه تیم نماینده فارس نیز از تیم های خوب لیگ برتر است، افزود: تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم پالایش گاز بانوان ایلام رسیدن به پیروزی و نتیجه دلخواه است که امیدواریم در این فصل به جایگاه شایسته ای دست یابیم.
سرپرست تیم پالایش گاز بانوان ایلام تاکید کرد: حضور تماشاچیان علاقه مند به فوتبال باعث ایحاد انگیزه و روحیه مضاعف در بازیکنان می شود و امیدواریم در دیدارهایی که به میزبانی ایلام برگزار می شوند این تیم را مورد حمایت و تشویق قرار دهند.
تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر با هشت بازی، چهار برد، یک مساوی و سه باخت با 13 امتیاز در رده پنجم رده بندی قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.