به گزارش ایرنا، بهروز حیدزاده روز یکشنبه در نشست مجمع هاکی استان ایلام اظهار کرد: باید با بررسی فراز و نشیب های و رکود چند ساله این رشته ورزشی و رفع دلایل کمرنگ شدن آن در ایلام زمینه احیا و اوج دوباره ان را فراهم کرد.
وی گفت: هیات هاکی استان ایلام باید با تشکیل یک تیم منسجم با کادر فنی باتجربه حضور پررنگی در سطح کشور داشته باشد.
وی افزود: در بخش ورزش حرفه‌ای باید در برنامه‌ریزی از متخصصان و صاحب‌نظران این عرصه استفاده کرد و موانع پیش رو را رفع و دلیل کمرنگ شدن حضور این هیات بررسی شود.
وی با بیان اینکه اخلاق یکی از مهمترین ویژگی‌های جامعه انسانی است و فضایل اخلاقی بین ورزشکاران باید افزایش یابد، گفت: با افزایش فضایل اخلاقی بین ورزشکاران الگوبرداری از این افراد نیز افزایش یافته و در کنار حفظ سلامتی، وحدت و همدلی و قهرمانی نمود بیشتری پیدا می کند.
حیدرزاده یادآور شد: ورزش قهرمانی باید مورد توجه قرار گیرد تا قهرمانان در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کنند اما فلسفه وجودی ورزش در مرحله اول حفظ سلامتی سپس وحدت، همدلی و قهرمانی است.
وی با بیان اینکه ایلام بدلیل داشتن استعداد، پتانسیل و مزیت های فراوان در اکثر رشته های ورزشی موفق است گفت: با انتخاب رئیس هیات جدید باید این ورزش به جایگاه اصلی و شایسته خود برسد و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون نیز از این هیات حمایت خواهد کرد.
حیدرزاده تاکید کرد: همه باید در کنار هم و از تمام پتانسیل هیات هاکی برای رشد و شکوفایی این ورزش بهره مند شویم و با برنامه ریزی، مدیریت مناسب و تعامل همه جانبه بعنوان یک خانواده برای رسیدن به هدف اصلی خود که ارتقا ورزش در سطح استان و شناساندن آن در عرصه های بین المللی است تلاش کنیم.
انتخابات هیات هاکی ایلام با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، اعضای هیات ها و برخی چهره های ورزشی روز یکشنبه در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.
در این مجمع دکتر محسن رستمی تنها نامزد ریاست این هیات با کسب هفت رای از 10رای به مدت چهار سال رئیس هیات هاکی استان ایلام شد، پیش از این ساسان حاتم نژاد سرپرستی این هیات را به عهده داشت.
به گزارش ایرنا، تیم هاکی بانوان یکی از مقام آورترین رشته های ورزشی در ایلام است و تاکنون 2 عنوان نایب قهرمانی در المپیاد ایرانیان، 2 مقام دومی لیگ دسته دوم، سه مقام قهرمانی کشور و 2 مقام دوم لیگ برتر در سال 94 و 96 مقام سوم لیگ برتر سال 95 را کسب کرده است.
50 ورزشکار در رشته ورزشی هاکی بانوان به عنوان یکی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان فعالیت می کنند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.