به گزارش ایرنا، سید محمد پولادگر روز شنبه در نشست مجمع تکواندو استان ایلام اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان ایلام و همجواری با استان های با استعداد در زمینه ورزشی باید از پتانسیل این استان ها در توسعه و پیشبرد ورزش تکواندو استفاده کنند.
وی افزود: ایلام بواسطه همجوار بودن با استان کرمانشاه که دارای یکی از بهترین هیات های تکواندو در کشور است می تواند از ظرفیت این استان بهره برداری کند.
پولادگر یادآور شد: باید برای توسعه ورزش تکواندو که جایگاه خوبی در کشور دارد با مطالعه و با استعدادهای خوب موجود در ایلام و سیاست های رئیس جدید و همکاران شان می توان در این زمینه موفق باشند.
پولادگر اظهار کرد: مجمع بازوی رئیس هیات است در هر جایگاهی باید با همراهی رئیس جدید چرخه این رشته در استان بچرخد و تکواندو را به جایگاه اصلی خود برسانند.
وی با بیان اینکه این ورزش جایگاه خاصی بین خانواده ها نیز دارد، گفت: اکثر خانواده ها مایل به حضور فرزندان خود در این رشته هستند و ما نیز در مقابل این اعتماد و نگاه مردم باید بدانیم چه قدمی را در این زمینه برداشته و چه نقشی برای ارتقا و رشد آن داریم.
رئیس فدراسیون تکواندو افزود: همه ما در مقابل تک تک لحظه های ورزشکاران و استان باید پاسخگو باشیم و بدون اتلاف آن در صدد توسعه و حضور در میادین ملی و بین المللی و حتی جهانی ورزشکاران ایلامی باشیم.
وی با بیان اینکه باید از همه سلیقه ها در مدیریت هیات استفاده کرد، گفت: همه در کنار هم با سلایق متفاوت اما با محور مشترک و با عشق و علاقه از این ظرفیت ها استفاده کرده و از ورزش بعنوان ابزاری برای مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی بهره مند شویم.
وی تاکید کرد: با توجه به قدرت بالا و استعداد ورزشکاران ایلام همچنین پتانسیل و مزیت های این استان باید این ورزش را به جایگاه اصلی و شایسته آن برسانیم و فدراسیون نیز از این هیات حمایت خواهد کرد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: این استان با توجه به استعدادهای زیادی که در رشته های ورزشی دارد همچنین با وجود منابع سرشار گازی و نفتی آینده خوبی برای تامین هزینه های مالی هیات ها پیش بینی می شود.
بهروز حیدزاده افزود: اعتبار اختصاصی اداره کل ورزش و جوانان به هیات ها ناچیز بوده و کفاف هزینه ورزشکاران را نمی کند و اکثر هیات با هزینه خود تیم ها را هدایت می کنند.
وی تاکید کرد: هیات ها بدون هیچگونه چشمداشت و بدون منت و تنها بدلیل عشق و علاقه به ورزش و پیشرفت آن در استان تلاش می کنند که جای قدردانی دارند.
وی با بیان اینکه همه باید در کنار هم و از تمام پتانسیل هیات تکواندو برای رشد و شکوفایی این ورزش بهره مند شویم، گفت: با برنامه ریزی، مدیریت مناسب و تعامل همه جانبه بعنوان یک خانواده برای رسیدن به هدف اصلی خود که ارتقا ورزش در سطح استان و شناساندن آن در عرصه های بین المللی است تلاش کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: آموزش این رشته ورزشی باید در دستور کار هیات قرار گیرد و این اداره نیز برای حمایت از توسعه این ورزش و حمایت فدراسیون در این زمینه سعی می کند با کمترین هزینه در برگزاری کلاس های آموزشی هیات را یاری کند.
وی تاکید کرد: اعتماد و انتخاب یک نامزد نشان دهنده مدیریت خوب این مسئول است ولی در کنار این انتخاب مسئولیت حساس می شود و باید تلاش بیشتری برای ارتقای جایگاه این ورزش در استان و در کشور صورت گیرد.
انتخابات هیات تکواندو ایلام با حضور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته مجامع و امور استان ها، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی روز شنبه در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.
در این مجمع علی صادقی با کسب ٩رای از ١٧رای به مدت چهار سال رئیس هیات تکواندو استان ایلام شد، پیش از این علی محمد باج ریاست این هیات را به عهده داشت.
علی صادقی، سعداله نبوی نژاد و عباس احمدی نامزدهای ریاست این هیات بودند.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت دارند که از این تعداد 60 درصد را آقایان و 40 درصد را نیز خانم ها تشکیل می دهند.
فعالیت این رشته ورزشی سال 86 با اعزام به مسابقات لیگ، آزاد و رسمی آغاز شد و در حال حاضر 100 مربی مشغول آموزش به ورزشکاران در استان ایلام هستند که از این تعداد 60 مربی آقا و 40 مربی خانم هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.