رئیس دفتر ویژه کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان ایلام از برگزاری سومین کنگره این حزب در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس دفتر ویژه کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان ایلام از برگزاری سومین کنگره این حزب در استان خبر داد و گفت: این کنگره امروز جمعه با حضور سیدحسین مرعشی (سخنگو و مسئول کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی) و علی محمد نمازی (معاون امور استان‌های حزب) به‌عنوان مهمانان ویژه همایش و چهره‌های برجسته سیاسی در سالن همایش‌های تالار فرهنگیان ایلام برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این همایش حسن رستم‌زاد(دبیر حزب کارگزاران سازندگی ایلام)، حبیب دارابی (رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان ایلام)، سیدحسین مرعشی (سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی)، محمد رضا مروارید (استاندار سابق ایلام) و داریوش قنبری(نماینده اسبق استان ایلام در مجلس و سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس) به ایراد سخنرانی پرداختند.

احمدی یادآور شد: سخنرانان همایش در صحبت‌های خود ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از فعالیت‌های حزبی و سیاسی این چهره شاخص سیاسی کشور قدردانی کردند و به تشریح  اهمیت لزوم و وجود احزاب و جریان‌های سیاسی و فکری در جامعه و نقش احزاب در پیشرفت و توسعه درون و برون‌مرزی کشور اشاره کردند و خواستار انسجام بیشتر در بین گروه های اصلاح‌طلبی شدند.

وی افزود: بعد از پایان همایش طبق آئین‌نامه و اساس‌نامه حزب کارگزاران سازندگی انتخابات برای تعیین اعضای جدید شورای مرکزی استان ایلام با مشارکت اعضای اصلی و با نظارت علی محمد نمازی به‌عنوان ناظر و معین انتخابات حزب برگزار شد. در این دوره ۱۸ نفر کاندیدا بودند که در پایان ۹ نفر با اخذ بیشترین آرا به‌عنوان اعضای جدید شورای مرکزی حزب در استان انتخاب شدند.

گفتنی است، در پایان انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب و‌ مهمانان و سخنرانان ویژه مراسم با استاندار ایلام دیدار داشتند که از استاندار خواستار به‌کارگیری بیشتر نیروهای جوان در اداره استان شدند.

اسامی شورای منتخب حزب به این شرح است:

حسن رستم‌زاد با ۱۳۴ رای

صادق دریکوند با ۱۲۹ رای

نورالله پورسردار با ۱۱۴ رای

اسلام کمری با ۹۲ رای

آیت قیصربیگی با ۹۰ رای

جمال حیدرنژاد با ۸۷ رای

صحرا بیرامی با ۷۶ رای

ولی عباسی با ۷۱ رای

مهدی بسطامی با ۶۰ رای

شایان ذکر است، حزب کارگزاران سازندگی در استان ایلام داری بیش از 300 عضو فعال و شناسنامه‌دار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.