به گزارش ایرنا، سید حسین مرعشی روز جمعه در سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایلام و در جمع اعضا و حامیان این حزب اظهار کرد: همراهی و ‌همدلی با مردم در سایه اتحاد و همبستگی با دیگر جریان های سیاسی تنها راه پیشرفت جامعه و برطرف ساختن مشکلات مردم است.
وی با بیان اینکه خواه ناخواه سیاست بر عامه مردم به خصوص بر سیاستمداران چیره است، افزود: باید سیاستمداران قادر باشند فضای سیاسی را کنترل کرده و آن فضا را مطابق با معیارهای جامعه و اهداف حزبی و سیاسی خود بسازند.
مرعشی تاکید کرد: نباید با تفکرات غلط یا خودکامگی فضای جامعه را مسموم کرد، بلکه یک جامعه پویا و سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقاد پذیر است.
وی یادآور شد: آرامش جامعه نیازمند اتحاد و همدلی احزاب و جریان های سیاسی و نزدیکی سران این احزاب با مردم و ارائه خدمات صادقانه به شهروندان و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را نمونه بارز یک سیاستمدار مردمی، متواضع، کارکشته و معتقد و متعهد به تفکرهای حزبی معرفی کرد و افزود: ایشان از هیچ تلاشی برای احقاق حق مردم دریغ نکرد و همواره تفکرات این مجاهد عالم در جامعه ماندگار خواهد ماند.
استاندار سابق ایلام نیز در این مراسم گفت: حزب کارگزاران سازندگی از یادگاران آیت الله هاشمی رفسنجانی است که از همان بدو پیروزی انقلاب شکل گرفت و تاکنون با قدرت و نشاط به حیات خود ادامه می دهد و این حزب همواره نقشی تاثیرگذار در عرصه های حساس انقلاب به ویژه ایام انتخابات داشته است.
محمدرضا مروارید افزود: با وجود مشکلات زیاد باید احزاب و بویژه حزب مهم و تاثیرگذار کارگزاران سازندگی با تفکر اصلاح طلبی نقش های سیاسی خود را به خوبی ایفا کنند تا جامعه حرکت رو به جلو برای تحقق و دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب و نظام را تسریع ببخشد.
وی از مـسئولان کشور خواست: به جوانان ایلام به عنوان یک استان پیشرو در امور سیاسی در امور کلان کشور بیشتر از گذشته بها داده شود و آنها به کارگیری شوند.
نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: احزاب سیاسی به عنوان زبان گویای تفکرات سیاسی موجب رشد، توسعه و تعالی سیاسی، اقتصادی و‌ اجتماعی جوامع پیشرفته است در حالیکه در ایران احزاب سیاسی حاصل تفکرات گروهی منسجم نیست بلکه فردی و پراکنده است.
داریوش قنبری اظهار کرد: جامعه کنونی ایران اسلامی نیازمند برنامه های مدون نوین مبتنی بر علم و تکنیک های علمی و عملیاتی است تا بیش از گذشته در مجامع بین المللی و داخلی حضوری مقتدرانه داشته باشد و مشکلات موجود در جامعه نیز کاهش چشمگیر یابد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی برای توسعه و آبادانی کشور در همه ابعاد نیازمند خرمندی و خردورزی جمعی است که این مهم در گرو فعالیت های منسجم احزاب و جریان های سیاسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف کشور و اجرای طرح های مختلف برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.
قنبری به تمام احزاب و جریان های فکری سیاسی به خصوص گروه های اصلاح طلبی توصیه کرد، با اتحاد، همراهی و همدلی و بدور از هر گونه تنش و اختلاف سعی کنند در راستای عملیاتی کردن برنامه ها و اهداف خود که همانا رشد و توسعه جامعه است گام بردارند.
به گزارش ایرنا، در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با برکزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایلام با رای اعضای حزب انتخاب شدند‌.
خبرنگار: زهرا موسوی * انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.