به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت و آرامش اجتماعی شهروندان طرح سه روزه عملیاتی پلیس با حضور کلیه واحدهای عملیاتی و کلانتری ها برگزار شد.
وی افزود: در این ماموریت مناطق آلوده و پاتوق های مزاحمان آرامش مردم پاکسازی و 16 خودرو و 9 موتورسیکلت متخلف توقیف، 12 مزاحم خیابانی دستگیر و مقادیری موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به تداوم این طرح از ابتدای سال تاکنون تاکید کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر تا پایان سال ادامه داشته ودر فواصل زمانی مناسب بنابر لزوم جامعه اجرا خواهد شد.
سرهنگ فتاحی تامین امنیت وآرامش شهروندان را با اهمیت خواند و گفت: پلیس در انجام ماموریت بزرگ تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم با اقتدار و با استفاده از تمام توان رزمی عملیاتی خود پای کار بوده و هرگز مماشاتی نخواهد داشت.
وی با قدردانی از حسن اعتماد مرد به پلیس گفت: شهروندان محترم می توانند برای اجرای بهتر و وسیع تر این طرح هرگونه اخباری را از طریق سامانه 110 ، مراجعه حضوری و یا ادمین کانال تلگرامی پلیس به نشانی @illam110 به پلیس اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.