به گزارش ایرنا، طالب صادقیان روز چهارشنبه در آئین راه اندازی سامانه 137 شهرداری ایلام، افزود: این سامانه همچنین با هدف بیان انتقادات و پیشنهادات، رفع معضلات و مشکلات شهری، مدیریت غیر مستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر و ارتباط هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت ارشد شهرداری راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، عمران شهری، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی، سیما و منظر شهری و رفع سد معبر در این سامانه ثبت کنند.
شهردار ایلام تاکید کرد: تمامی موارد ثببت شده در این سامانه به واحدهای مختلف شهرداری ارجاع داده شده و پس از حصول نتیجه به شهروندان اطلاع داده خواهد شد.
صادقیان اظهار کرد: بنرهای اطلاع رسانی در خصوص راه اندازی این سامانه در مناطق مختلف شهر ایلام نصب شده و از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج سرشماری سال گذشته 395 هزار و 263 نفر از معادل 68 درصد جمعیت استان 580 هزار و 158 نفری ایلام در مناطق شهری زندگی می کنند.
استان600 هزار نفری ایلام ایلام 10 شهرستان و 25 شهر دارد و شهر ایلام به عنوان مرکز استان 220 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: معصومه امیدی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.