به گزارش ایرنا، بهروز حیدرزاده شامگاه پنج شنبه در دیدار با تعدادی از هیات های ورزشی این شهرستان با حضور نماینده مجلس و فرماندار دهلران اظهار کرد: این اعتبار از محل منابع ملی و استانی تامین و با توجه به ظرفیت های ورزشی شهرستان در عرصه های مختلف بکارگیری می شود.
وی افزود: 6 میلیارد ریال از این مبلغ برای تکمیل سالن ورزشی عین خوش است که بزودی عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: همچنین چهار میلیارد ریال نیز برای رفع مشکلات سالن 2 هزار و 500 نفره شرهانی هزینه می شود.
حیدرزاده از هزینه سه میلیارد ریالی برای احداث زمین چمن دهلران و پیست آن خبر داد و گفت: برای تکمیل سالن ورزشی روستای بردی با 20 درصد پیشرفت فیزیکی هفت میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی از اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای احداث سالن ورزشی وحدت خبر داد و اضافه کرد: همچنین برای ایجاد سالن ورزشی موسیان نیز هفت میلیارد ریال از اعتبارات ملی لحاظ شده اما با توجه به تغییر در این اعتبارات نیازمند پیگیری جدی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برای استاندارد سازی سالن های ورزشی نیز اعتباراتی از محل منابع نفت و گاز در نظر گرفته شده است.
حیدرزاده راه اندازی نمایندگی ورزش زرین آباد را از مطالبات ورزشکاران منطقه ذکر کرد و افزود: این مهم نیز در جهت رفع مشکلات ورزشکاران منطقه اجرایی شد.
نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تصویب قانون استفاده از ارزش افزوده برای ورزش گفت: 12 هزار میلیارد ریال از این محل برای ورزش استفاده می شود که تاثیرات خوبی در این حوزه دارد.
شادمهر کاظم زاده توجه به ورزش بانوان و بیمه مربیان ورزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تجلیل از هیات های ورزشی و مدال آوران ملی و استانی از دیگر موضاعاتی است که باید انجام شود.
فرماندار دهلران نیز با اشاره به استعداهای ورزشی شهرستان گفت: درخشش ورزشکاران دهلرانی در عرصه های ملی و بین المللی بسیار خوب بوده و برای تقویت این رویه نیازمند توجه بیشتر مسئولان امر هستیم.
سید حسینعلی موسوی افزود: توجه به ورزش شهرستان و رفع دغدغه ورزشکاران و هیات های ورزشی نقش مهمی در توسعه ورزش شهرستان دارد.
مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران نیز گفت: 35 هیات ورزشی با سه هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان فعال هستند.
امیر دانیالی با اشاره به سرانه 82 سانتیمتری ورزش برای هر نفر در این شهرستان افزود: 15 مکان ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستان نیازمند تعمیر و مرمت هستند.
مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران 122 قهرمان استانی ، 45 قهرمان کشوری ، 54 مربی فعال ، 36 داور و پنج نفر دعوت شده به تیم ملی را از دیگر افتخارات ورزشی دهلران در سال جاری برشمرد.
دانیالی بازسازی استادیوم چمن دهلران و احداث سالن ورزشی میمه را از دیگر اقدامات ذکر کرد و افزود: سالن ورزشی عین خوش با 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تامین اعتبار برای تکمیل شدن است.
وی توجه به اعتبارات شهرستان با توجه به استعدادهای ورزشی یادآور شد و گفت: تامین هزینه های بالای آب و برق اماکن ورزشی از دیگر درخواست هاست که امیدواریم مورد توجه قرار گیرند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.