احسان اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک ها همچنان ادامه دارد و بخش های خصوصی نیز در این کمک انسان دوستانه نقش مهمی دارند.
وی افزود: در شهرستان ایوان طی امروز و دیروز 10 محموله شامل مواد غذایی، پتو، فرش، آب معدنی، اقلام بهداشتی و نان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.
فرماندار ایوان تاکید کرد: کمک های سازمان یافته این شهرستان امروز در قالب پنج کامیون به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال به مناطق زلزله زده ارسال شده و کمک های غیر سازمان یافته نیز در حال جمع آوری و افزایش است.
اکبری یادآور شد: پنج ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر ایوان برپا شده است و سازمان های مردم نهاد و سمن ها، هلال احمر، کمیته امداد امام (ره)، بسیج، سپاه و فعالان سیاسی و اجتماعی نیز در جمع آوری و سازمان دادن کمک ها فعال هستند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، آسیب های زیادی در استان کرمانشاه به بار آورده است و تاکنون بیش از 400 نفر کشته و 9 هزار زخمی بر جا گذاشته است.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.