مراد یگانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله ها شامل مواد خوراکی، آب معدنی، نوشیدی، پتو و لوازم گرمایشی است.
وی تاکید کرد: هم اکنون در سطح شهرها و روستاهای چرداول مردم و جوانان استان به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده و از عموم شهروندان نوعدوست این شهرستان می خواهیم کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه به ستادهای جمع آدرس تحویل دهند.
فرماندار چرداول مهمترین نیازهای زلزله زدگان را چادر، پتو، مواد غذایی و آب معدنی برشمرد و از مردم خواست این اقلام را به ستادهای جمع آوری کمک های مردمی ، کمیته امداد و بهزیستی تحویل دهند.
یگانه از اعزام کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان های ایلام و چرداول به اتفاق کارشناسان طرح محب با تجهیزات کامل جهت ارائه خدمات به آسیب‌ دیدگان زلزله سرپل ذهاب در روز 23 آبان خبر داد.
وی اعزام جوانان عضو جمعیت هلال احمر را از فعالیت هایی برشمرد که در این شهرستان برای زلزله زدگان طی این مدت صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن منطقه ازگله استان کرمانشاه گزارش شده است تاکنون 432 نفر را به کام مرگ فرستاد و بیش از 9 هزار نفر را زخمی و روانه بیماستان ها کرده است.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.