یداله حیدرنژاد روز سه سنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام وابسته به کمیته امداد است که سال گذشته فعالیت خود را آغاز و موفق به ارائه خدمات ارزنده ای در زمینه توانمندسازی و رفع مشکلات مددجویان و سایر اقشار نیازمند شده است.
وی افزود: طی 6 ماهه نخست امسال این صندوق 186 مورد وام اشتغال با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت کرده است.
حیدرنژاد یادآور شد: همچنین در این مدت 2 هزار و 678 فقره وام کارگشایی با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال برای رفع مشکلات مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت ‌شده است.
وی با بیان اینکه وام ‌های اشتغال برای ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و با هدف توانمندسازی خانوارها پرداخت‌شده، گفت: وام‌های کارگشایی نیز برای رفع مشکلات فوری مددجویان مورد حمایت و سایر افراد نیازمند در زمینه بیماری، ازدواج، درمان، بدهی، ودیعه مسکن و مشکلات دیگر پرداخت شده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام تأکید کرد: مردم نیکوکار و خیران استان ایلام می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض‌الحسنه مشارکت نمایند و از اجر معنوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.
به گفته حیدرنژاد در مجموع 2 هزار و 864 فقره وام کارگشایی و اشتغال در 6 ‌ماهه نخست امسال با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال به مددجویان و افراد نیازمند توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام پرداخت شده است.
از مجموع جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام حدود 100 هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.