سید محمدعلوی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایلام با پذیرایی از زائران حسینی شایستگی خود برای میزبانی از این عزیزان به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: هرچند کمک های از سوی تجار تهرانی به این ستاد شد اما با توجه به خیل عظیم زائران این کمک ها جوابگو نیست و نیازمند مشارکت بیشتر خیرین برای پذیرایی از زائرین هستیم.
وی از خیرین و بازاریان و مردم ولایت مدار استان و نیکوکاران، خواست که کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0110284407001 نزد بانک ملی شعبه مرکزی ایلام واریز و همچنین کمک‌های غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام تحویل دهند.
علوی فر گفت: بدون شک با توجه به آمارهای سال گذشته موج بازگشت زائران از اربعین که اکنون آغاز شده از روز جمعه آتی افزایش قابل توجهی خواهد داشت که باید از آنها پذیرایی صورت گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه با اتمام اربعین بیشتر موکب های عراق پذیرایی از زوار را به اتمام می رسانند باید ما برای پذیرایی از این افراد آماده باشیم تا با مشکل مواجه نشوند.
وی از بازاریان ایلام خواست که با مشارکت بیشتر در این امر خیر برای پذیرایی از زوار همچون همیشه پیشقدم شوند.
علوی فر گفت: مواد غدایی مورد نیاز موکب ها در بخش های مختلف استان استقرار دارند به تناسب نیاز و موجودی که داریم تامین شده و اما باز نیازمند تهیه اقلام غذایی بیشتری هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت بیشتر خیرین بتوان بهتر از زائران پذیرایی کنیم.
به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از یک میلیون و 980 هزار زائر از مرزهای کشور به عراق تردد داشته که بیش از یک میلیون نفر آنها از مرز بین المللی مهران واقع در استان ایلام به این سفر معنوی رفته اند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.