رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه محور ایلام به مهران پرترددترین محور در استان است گفت : رانندگان در طول مسیر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳ هزار دستگاه اتوبوس در استان تردد داشته‌اند و در محور ایلام به مهران در برخی مقاطع به علت حجم تردد و عرض کم مسیر دارای تراکم ترافیکی بالا هستیم.

وی افزود: توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز در مواجهه با گره‌های ترافیکی به هیچ وجه وارد مسیر مقابل نشوند و با صبر و حوصله درخط تردد خود حرکت کنند.

رئیس پلیس راه کشور یادآور شد:همه اتوبوس‌های برون شهری ملزم هستند مسافران خود را در پایانه مسافربری برکت شهرستان مهران پیاده کنند و پس از کنترل و ثبت ساعت ادامه سفر دهند .

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول چند روز گذشته حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم گفت: چند مورد تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی رخ داد که همگی ناشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی بود .

سردار حمیدی در پایان گفت: با توجه به حجم تردد و کم عرض بودن محورهای مواصلاتی  استان ایلام از رانندگان عزیز تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات از هر گونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.