سید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی این پروژه ها به خبرنگار ایرنا گفت: روکش آسفالت 20 کیلومتر از مسیر دشت عباس به اندیمشک از جمله این اقدامات است .
وی با اشاره به هزینه 30 میلیارد ریالی این پروژه افزود: این مسیر به دلیل تردد وسائط نقلیه و از طرفی فرسودگی های ایجاد شده کار روکش آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.
فرماندار دهلران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خط کشی 150 کیلومتر در تمام مسیرهای برون شهری این شهرستان مرزی گفت: طبق قرارداد با پیمانکار جاده های ارتباطی برون شهری این شهرستان به سمت مهران و اندیمشک خط کشی می شوند.
موسوی به آغاز عملیات خط کشی این مسیرها پرداخت و یادآور شد: برای این پروژه نیز بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه می شود.
فرماندار دهلران گفت: به منظور ایمن سازی راه ها، رفاه حال زائران، کاهش تصادفات و حذف نقاط حادثه خیز عملیات اجرایی طرح چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک شروع شده و در مجموع 130 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه 12 کیلومتری در نظر گرفته شده است.
موسوی اضافه کرد: مرحله دوم این پروژه بطول 20 کیلومتر و با اعتبار 350 میلیارد ریال نیز اجرایی خواهد شد.
شهرستان 66 هزار نفری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و دارای چهار شهر و بیش از 60 روستا است.
مسیر 90 کیلومتری دهلران به اندیمشک قرار است در یک برنامه زمانبندی مشخص و در قالب چند فاز با مشارکت 25 درصدی وزارت نفت و 75 درصدی وزارت راه و شهرسازی عملیاتی و چهار بانده شود.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.