فرهاد قیصربیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اداره کل با برپایی این ستاد در ایام اربعین حسینی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان شده است.
وی همچنین از استقرار تیم توانبخشی این اداره کل در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و گفت: از طریق این تیم خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، توزیع وسایل توانبخشی، حضور رابط ناشنوایان وغیره در مرز فراهم می شود.
قیصربیگی همچنین از استقرار تیم فوریت های اجتماعی 123 این سازمان در مرز مهران خبر داد و گفت: روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارایه خواهند کرد.
به گفته وی، همچنین به همت این اداره کل 10 موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در شهرهای محل تردد زائران راه اندازی خواهد شد.
قیصربیگی خریداری یک دستگاه کانکس و پنج تخته چادر گروهی برای خدمات دهی به زائران توسط این مجموعه را از دیگر فعالیتهای این دستگاه برای ایام اربعین حسینی امسال عنوان کرد. اداره کل بهزیستی ایلام در طول سال گذشته به عنوان مسوول ستاد گمشدگان بیش از 100 زائر گمشده را به خانواده هایشان تحویل و خدمات مختلف توانبخشی و اجتماعی را در کنار موکب های پذیرایی به زائران اباعبدالله (ع) ارائه کرد.
خبرنگار: آزاده خرم** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.