محمد تاسمه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفت مکان مذهبی شامل امامزاده علی صالح (ع) ، مساجد روستاهای گلان و ریکا و تعدادی حسینیه برای اسکان زائران مراسم اربعین 96 در صورت لزوم پیش بینی شده که ظرفیت حضور پنج هزار زائر را دارند.
وی افزود: مردم ولایت مدار و محب خاندان عصمت و طهارت (ع) بخش صالح آباد در سالیان اخیر در پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) سنگز تمام گذاشته و همواره پیش گام بوده اند و امسال نیز در سه نقطه روستای گلان ، سه راهی جندالله و موکب شهرداری آماده پذیرایی از زائران هستند.
بخشدار صالح آباد با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال گذشته روزانه از سه هزار زائر در محدوده این بخش پذیرایی شد، تاکید کرد: پارسال پنج هزار نفر نیز در اماکن تعیین شده برای اسکان موقت حضور یافتند.
تاسمه به فعالیت های مجموعه دستگاه های اجرایی این بخش در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: پنج نقطه برای استقرار تیم های فوریت های پزشکی در محدوده بخش صالح آباد در نظر گرفته شده ضمن اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولالنس نیز در بخش صالح آباد مستقر می شود.
وی جانمایی پنج کانکس برای حضور تیم های پلیسی به منظور نظارت بر تردد خودروهای زائران و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی را از دیگر برنامه ریزی ها در ایام اربعین 96 ذکر کرد.
بخش پنج هزار نفری صالح آباد در فاصله 45 کیلومتری شهرستان مرزی مهران و در مسیر عزیمت زائران عتبات عالیات قرار گرفته و دارای هشت روستای دارای سکنه است.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.