فرمانده نیروی انتظامی کشور بر قانونمندی تردد در مرزهای چهارگانه کشور در ایام اربعین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در نشست ستاد اربعین در مرز مهران با بیان اینکه 4 مرز مهران، شلمچه، چزابه و خسروی برای تردد زائران کاملا مهیا است، اظهار داشت: از تردد بدون ویزا و گذرنامه زائران از این مرزها جلوگیری می‌شود.

اشتری افزود: گیت‌های کنترل پلیس پیشگیری و امنیت، کار امنیت زائران اربعین را به ویژه در مسیر مرز خسروی به مهران برعهده خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ویزا و گذرنامه در شهرهای مرزی صادر نمی‌شود، تاکید کرد: زائران باید از شهرهای محل سکونت خود نسبت به تهیه ویزا و گذرنامه اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ۴ مرزحضور فعال دارد به زائران توصیه کرد برای حضور در سفر اربعین به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

وی با بیان اینکه از سال‌گذشته به ویژه در چندماه اخیر اقدامات خوبی در استان ایلام برای تردد زائران صورت گرفته یادآور شد: این اقدامات طی چند روز باقیمانده با تلاش استاندار ایلام و سایر مسئولان شدت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش نیروی انتظامی خلاء‌هایی که در سال گذشته داشتیم برطرف شود و تردد زائران در اربعین تسهیل شود.

سردار اشتری افزود: از قبل توصیه‌های لازم به زائران انجام شده است و همه زائران باید مدارک مورد نیاز و قابل اعتبار را همراه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.