به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان گره زدن سرنوشت و مقدرات کشور به موضوع برجام را یک اشتباه راهبردی دانست و اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل با بکارگیری نوکران داخلی و منطقه ای خود بدنبال تضعیف و تغییر ماهیت انقلاب اسلامی ایران هستند و موضوع برجام و دیگر موارد هسته ای و موشکی را بهانه کرده اند.
وی بر لزوم حفظ هوشیاری تمامی مسئولان برای تدوین راهبردهای مقابله ای در برابر این توطئه ها تاکید کرد و افزود: نباید فریب تبلیغات پوشالی و تهدیدهای انان را بخوریم.
خطیب نماز جمعه آبدانان در ادامه با اشاره به آسیب های فضای مجازی و آثار ناگوار آن بر روح و روان کودکان و نوجوانان اضافه کرد: اگر والدین و متولیان جامعه با ارائه یک راهکار درست و منطقی نظارت خود را بر فرایند تولید و توزیع و استفاده از اینترنت را نهادینه نکنند، در آینده باید منتظر رخدادهای تلخ و ناگواری در خانوادهای خود باشیم.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید محمدحسین فهمیده این شهید والامقام را زیباترین اسوه ایثار و ماندگارترین الگوی بصیرت دینی در تاریخ معاصر ایران اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام حاجیلری با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده تاکید کرد: این نوجوان شهید با ایمان کامل، گام هایی استوار و اوج و کمال ایثار و موقعیت شناسی مظلومیت و اقتدار انقلاب اسلامی را در جهان به اثبات رسانید و به یک الگوی سازنده برای دانش آموزان تبدیل شد.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.