به گزارش ایرنا، اسد قاسمی روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهمترین مقوله در پیشگیری از اعتیاد را آموزش و آگاه سازی افراد و خانواده ها از این بلای خانماسوز عنوان کرد و اظهار داشت: سطح مناسبی از آموزش های پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان خانواده ها و محلات به صورت میدانی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه کنترل و ریشه کنی اعتیاد نیازمند یک کار همگانی است، افزود: سازمان های مردم نهاد و افراد و گروه های داوطلب در این شهرستان در کنار دستگاه های مسئول و نیروهای بسیج و سپاه در این حوزه ورود کرده اند.
فرماندار ملکشاهی با تأکید بر نقش موثر خانواده به عنون اولین و مهمترین نهاد اجتماعی یادآور شد: تاکنون برای 2 هزار و 500 خانوار این شهرستان از طریق نهادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران ، کمیته امداد و بهزیستی کلاس های مرتبط با پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی برگزار شده است.
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر ملکشاهی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا در این شهرستان اشتغالزایی افراد بهبود یافته است که تاکنون 16 نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی و برای 19 نفر دیگر پرونده تسهیلات در دست اقدام است.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است .
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.