شادمهر کاظم زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملت ایران اسلامی بیش از چهار دهه است که هیچ اهمیتی به واکنش و اقدام آمریکایی ها علیه کشور نشان نداده است و آماده تر از همیشه در مقابل آنان مقاومت و ایستادگی خواهند داشت.
وی بینش سیاسی ترامپ را در خصوص اظهارات اخیرش درباره برجام و سپاه پاسداران را ضعیف عنوان کرد و افزود: آقای ترامپ هیچ حرفی برای گفتن نداشت، برجام یک معاهده 2 جانبه بین ایران و آمریکا نیست چرا که در نظام بین المللی کشورهای زیادی در این معاهده حضور داشتند، ایران از زمان توافق با کشورهای غربی همواره بر عهد خود پایبند بوده است و این دولت آمریکا است که به تعهداتشان پایبند نیستند.
نماینده حوزه جنوبی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه اقدام و عملی از سوی آمریکا در زمینه نقض و نادیده گرفتن برجام صورت گیرد، دست جمهوری ایران خالی نیست و ایران هم عکس‌العمل مناسب را انجام خواهد داد.
کاظم زاده با اشاره به ادعاهای ترامپ در خصوص دست داشتن سپاه پاسداران در عملیات های تروریستی نیز گفت: خط و نشان کشیدن آقای ترامپ برای سپاه امری طبیعی بود چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد قدرتمند و ضد تروریستی فعالیت می کند.
وی به نقش موثر سپاه در پیروزی در جنگ و مقابله با عملیات های تروریستی مختلف پرداخت و اضافه کرد: اهمیت سپاه پاسداران هم در داخل و هم در خارج کشور بر همگان مشخص است، اگر سپاه نبود داعش و امثال این گروه های تکفیری معلوم نبود به کجاها سرایت می کرد و ادامه فعالیت آنها دامنه دار می شد.
نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی افزود: اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا بیشتر برای فضاسازی است، کره شمالی اکنون به یک معظل برای آمریکا تبدیل شده است که نمی توانند با آن چگونه برخورد کنند.
کاظم زاده تاکید کرد: امروزه تمام دنیا بر این امر واقف هستند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمند و توانمند است و در سطح بین المللی حرفی برای گفتن دارد.
وی یادآور شد: این اظهارات ناپخته ترامپ باعث افزایش انسجام درونی ملت و اجماع جهانی همراه ایران شد و اقتدار سپاه را بیشتر از همیشه به رخ جهانیان کشید.
وی گفت: طبیعی است که رئیس جمهوری آمریکا ناراحت شود چرا که نفوذ جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه چون سوریه، یمن، لبنان و عراق برای آنان ناراحت کننده است و مجبور هستند تا این تصمیمات را بگیرند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.