سرهنگ قدرت الله کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه هزار و 500 نفر از این دانش آموزان را دختران و سه هزار و 500 نفر را پسران تشکیل می دهند.
وی افزود: در این اردوها دانش آموزان به مناطق عملیاتی قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع)، نقطه ایثار، شرهانی، فکه در استان ایلام و فتح المبین در استان خوزستان اعزام می شوند.
کریمیان گفت: نخستین گروه از دانش آموزان 22 مهرماه به یادمان های دفاع مقدس اعزام می شوند و این اردوها با راهیان نور دانش اموزی دختران آغاز می شود.
وی یادآور شد: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزان دختر تا اواخر دی ماه ادامه دارد و بعد از اتمام اعزام کامل دختران اردوهای دانش آموزی پسران آغاز و این روند تا اسفند ادامه می باید.
وی اظهار کرد: هرچند سقف تعیین شده برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هفت هزار نفر تعیین شده است اما احتمال افزایش این تعداد تا هشت هزار نفر نیز امکان دارد.
به گزارش ایرنا، شرهانی دهلران، نقطه ایثار مهران، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) و منطقه عمومی بانروشان ایلام از مهمترین مناطق و یادمان های دفاع مقدس استان ایلام هستند که این اماکن در ایام مختلف سال میزبان تعداد زیادی از کاروان های راهیان نور اقشار مختلف مردم کشور است.
میمک، زمین فوتبال چوار، کوشک ایوان، یادمان شهید چاغروند، سارات سومار از دیگر مناطق عملیاتی استان ایلام است که با ایجاد زیرساخت های مناسب در طول سال می تواند پذیرای کاروان های راهیان نور باشند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.