به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 شب گذشته از جاده اصلی منحرف و واژگون شد.
وی افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و 2 نفر نیز مجروح شدند.
وی رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این سانحه ذکر کرد.

** گستراندن چتر امنیت در جامعه نیازمند همت جمعی است

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی قادر به برقراری امنیت نیست گفت: گستراندن چتر امنیت در جامعه نیازمند همت جمعی است.
سرهنگ حسن کاظمی در همایش پلیس افتخاری همیاران اربعین اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه هایی که به نیروی انتظامی کمک می کند تا این چتر امنیتی گسترانده شود استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری است.
وی افزود:ما وجود پلیس افتخاری را یک نعمت می‌دانیم و قدردان زحمات شبانه‌روزی این عزیزان در کنار کارکنان انتظامی هستیم.
جانشین انتظامی استان ایلام به خدمات پلیس افتخاری در اربعین سال های گذشته اشاره کرد و گفت: پلیس های افتخاری در اربعین خوب درخشیدند و منشأ خدمات بسیاری در تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات بودند.
وی یادآور شد:امسال بنا داریم برای مأموریت اربعین، بیشتر از سال های گذشته از پتانسیل عظیم پلیس افتخاری هم در پایانه مرزی مهران و هم در محورهای مواصلاتی استفاده کنیم.
سرهنگ حسن کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه پلیس افتخاری ضابط قضایی نیست تقاضا داریم که در کنار نیروی انتظامی انجام وظیفه کنند تا دچار مشکل نشوند.
وی خاطرنشان کرد:ماموریت اربعین مأموریتی سنگین و طاقت فرساست اما وقتی بدانیم این خستگی برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است شیرینی و شادابی در چهره ها نمایان می شود.
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: انتظار داریم پلیس افتخاری در ماموریت اربعین با آراستگی ظاهری و اسلامی ظاهر شوند و خادم واقعی زائران باشند و با سعه صدر و ارتباط تنگاتنگ با همکاران انتظامی در ماموریت بزرگ اربعین ورود پیدا کنند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.