علی اصغر چاغروندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت بیش از 180 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان توزیع و مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 164 میلیون مترمکعب افزایش 9.8 درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به ارائه خدمات در جایگاه ‌های سوخت استان با کمترین نارسایی و خرابی افزود: هم اکنون 22 جایگاه سوخت سی ان جی تک منظوره و 2 منظوره در این استان در حال ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به میزان مصرف سایر فرآورده های نفتی در استان اشاره کرد و یادآور شد: مصرف بنزین با 95 میلیون و 209 هزار لیتر در این استان طی 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.
چارغروندی تاکید کرد: همچنین مصرف نفت گاز با 105 میلیون و 835 هزار لیتر با افزایش 10 درصدی و مصرف نفت سفید با یک میلیون و 181 هزار لیتر کاهش 38 درصدی را نشان می دهند.
وی گفت: میزان مصرف نفت کوره نیز در این مدت 2 میلیون و 408 هزار لیتر بوده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.
وی اضافه کرد: مصرف گاز مایع نیز با هفت هزار و 487 تن نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش داشته است.
به گزارش ایرنا، 66 جایگاه عرضه سوخت شامل 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 22 باب جایگاه CNG تک منظوره و 2 منظوره در استان ایلام فعال است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.