به گزارش ایرنا، جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ملکشاهی روز سه شنبه به ریاست فرماندار ملکشاهی و با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر و بخش های گچی و مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه که با رای گیری مخفی اعضاء انجام شد ، نصرت اله ملکشاهی به عنوان رئیس شورای اسلامی ،رضا محمدیان به عنوان نایب رئیس ، حمداله بیگی به عنوان نماینده شهرستان در شورای استان و احمد عبدالی و کرم پیروزه به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان پیشوا انتخاب شدند.
فرماندار ملکشاهی در این جلسه از اعضای این شورا خواست تا با همدلی، وفاق و وحدت امور محوله را در سطح شهرستان و استان پیش ببرند.
اسد قاسمی با تاکید بر لزوم نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورای شهرستان گفت: مصوبات شورای اسلامی شهرستان برای آنکه قابلیت اجرایی بگیرند با حضور نماینده ای از این شورا در کمیته تطبیق شهرستان مورد بررسی و اعلام نظر قرار می گیرند.
وی گفت: شوراهای اسلامی بالاترین نمادهای مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و هر چه همفکری، هم اندیشی و خرد جمعی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، شهر، بخش ها و روستاهای منطقه بیشتر باشد زمینه توسعه همه جانبه شهرستان مهیاتر و هموارتر می شود.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار : روح اله احمدی
7179
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.