به گزارش ایرنا، این آیین امروز همزمان با سراسر کشور در 18 گلزار شهدای استان و با حضور مسئولان و گروه های مختلف مردم برگزار شد. این محفل بصورت ویژه با حضور مسوولان استانی در گلزار شهدای صالح آباد واقع در بخش صالح آباد شهرستان مرزی مهران برگزار شد.
در این آیین جمع زیادی از مسوولان ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده های شهدا، ایثارگران و عموم مردم با شاخه های گل در گلزار شهدای سراسر استان حاضر شدند و با گلاب مزار شهدا را شست و شو داده و عطر افشانی کردند.
شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه و نیایش های مذهبی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
این آیین با هدف تجدید پیمان و بیعت دوباره با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و نظام جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور در گلزارهای شهدای شهرهای مختلف استان ایلام برگزار شد.
استان ایلام با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در صحنه های مختلف نظام حدود سه هزار شهید، 10 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ایلام به نسبت جمعیت دارای بیشترین آمار شهدا، ایثارگران و جانبازان تقدیمی در راه پرافتخار اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.