سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و افزایش چشمگیر تردد خودروها در مسیر جاده ایلام - مهران 6 ایستگاه پلیس راه در محورهای تونل راه کربلا، بهرام آباد مهران، سراب ایوان، دوراهی میشخاص - ملکشاهی، تونل آزادی و سه راهی کاور هفته آینده جانمایی و مستقر می شوند.
وی افزود: همچنین در این ایام 47 ایستگاه انتظامی و ترافیکی در نقاط مختلف استان برای ایام اربعین در جهت روان سازی ترافیک و تامین امنیت زائران و تسهیل در تردد آنها در مسیرهای مختلف این استان جانمایی می شوند.
فرمانده پلیس راه ایلام تاکید کرد: با گشت هایی که در این ایستگاه ها مستقر خواهد شد با تخلفات ناوگان بار، مسافر و خودروهای مسافربر شخصی برخورد و به تصادفات نیز رسیدگی خواهد شد.
همتی زاده از نصب و جانمایی 16 دوربین ثبت تخلف در محورهای مختلف استان در ایام اربعین خبر داد و گفت: چهار دستگاه دوربین ثبت تخلف دیگر نیز در جاده ایلام - مهران و در محورهای رضا آباد، بانروشان، تقاطع کارزان و نرسیده به شباب نصب و جانمایی می شود.
وی اضافه کرد: پلیس راه استان ایلام برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان در ایام اربعین در آماده باش کامل هستند، ضمن اینکه با توجه به حجم بسیار زیاد خودروهای عبوری به مرز مهران از نیروهای سایر استان ها نیز در قالب نیروهای کمکی در نقاط مختلف جاده های ارتباطی ایلام استفاده می شود.
فرمانده پلیس راه ایلام افزود: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان ایلام باشیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.