به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد، ضیاء رضایی افزود: این کمک ها از طریق راه اندازی 57 پایگاه جمع آوری شده که از این مبلغ حدود 9 میلیارد ریال غیر نقدی شامل پوشاک، نوشت افزار و لوازم تحصیلی و ... و مابقی نیز غیر نقدی بوده است.
وی ادامه داد: در مرحله نخست جشن عاطفه که 23 و 24 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد این میزان کمک بصورت نقدی و غیر نقدی از سوی مردم خیر و نوعدوست استان برای کمک به دانش آموزان اهدا شده است.
وی اظهار کرد: این کمک ها در حال توزیع بوده و قبل از آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها، 'مهر در انتظار همدلی' بوده است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز روز چهارشنبه 19 مهرماه با همکاری آموزش و پرورش در مدارس سراسر استان برگزار و زنگ عاطفه ها نیز در مدارس نواخته می شود.
رضایی همچنین از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند و مددجوی زیر پوشش این نهاد در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد.
وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این منظور پس از دریافت، در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند مددجوی زیر پوشش به تعداد شش هزار نفر توزیع خواهد شد.
رضایی تاکید کرد: این مبلغ کمک هزینه تحصیلی برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک به دانش آموزان پرداخت می شود.
بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد نزدیک به چهار هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.