به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی جمالی گفت: در پی اطلاع از فعالیت کانالی که اقدام به نشر مطالب موهن و توهین آمیز به مقدسات و ائمه اطهار کرده بود پس از هماهنگی با مراجع قضایی اقدامات برای شناسایی و دستگیری گردانندگان آن آغاز شد.
وی با بیان اینکه پس از بررسی های مأموران این پلیس معلوم شد سه نفر مدیریت این کانال را بر عهده دارند، تاکید کرد: پس از شناسایی متهمان طی سه عملیات همزمان کلیه مدیران این کانال تلگرامی دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا ایلام با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده هر کدام منکر اتهام خود شدند اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی معرف شدند، یادآور شد: این افراد با تغییر در تصاویر و ترکیب صداها و فایل های ویدویی اقدام به توهین به مقدسات می کردند.
سرهنگ جمالی با هشدار به افرادیکه با راه اندازی گروه ها و کانال های تلگرامی اقدام به توهین به مقدسات می کنند گفت: پلیس فتا با رصد مداوم خود اجازه نخواهد داد که چنین افرادی بخواهند امنیت روانی جامعه را در فضای مجازی به خطر بیندازند.
افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

** دستگیری باند سرقت کابل های برق شهری در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری اعضای باند سرقت کابل های برق شهری وکشف سرقت به ارزش بیش از 200 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی اعلام شکایت اداره برق شهرستان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل های سیم برق شهری ، مراتب بصورت ویژه در دستور کار واحدهای عملیاتی پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحدهای تجسس کلانتری ها توانستند در کمترین زمان ممکن باند سرقت کابل های سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تاکید کرد: در این مأموریت 2 سارق حرفه ای و یک مالخر که بصورت باندی عمل می کردند، دستگیر شدند.
فتاحی اضافه کرد: متهمان به تعداد 28 فقره سرقت کابل سیم برق به ارزش ریالی بیش از 200 میلیون ریال اعتراف که با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.
وی اضافه کرد: لازم است شهروندان در امر تأمین و حفظ امنیت جامعه احساس مسئولیت کرده و با حساسیت نسبت به این گونه موضوعات توجه داشته و هرگونه تردد مشکوک افراد ولگرد و خلافکار بویژه در ساعات شبانه را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

سارق غسالخانه پهله زرین آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: فردی که موتور برق ، مقادیری کابل و ... از غسالخانه پهله زرین آباد را به سرقت برده بود پس از 24 ساعت دستگیر شد.

** حمله گرگ ها به گله دامدار سیروانی

22 راس بز یک دامدار سیروانی بعلت حمله گرگ ها تلف شدند.
این حادثه شامگاه دیشب در کوههای قلارنگ مانشت اتفاق افتاده است.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.