به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ صفرعلی کرمی گفت: پس از تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اطلاع از سرقت آهن آلات توسط سارقان در کارگاه جاده ای ایلام - صالح اباد ، بلافاصله ماموران کلانتری بخش صالح آباد در محل حاضر و موضوع به طور ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه و همکاری مسئولان کارگاه با پلیس، رد پای سارقان حرفه ای دراین پرونده باز شد.
جانشین انتظامی شهرستان مهران یادآور شد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس ، سارقان در کارگاه شناسایی و تحت نظر قرار گرفتند.
کرمی گفت: در یک عملیات موفق ، پلیس 2 سارق را در کارگاه دستگیر و اموالی را که با یک دستگاه وانت به سرقت برده بودند، کشف و به مدیر کارگاه تحویل و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
جانشین انتظامی شهرستان رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریت های پلیس 110تماس بگیرند.

** کشف ۲ هزار قرص روانگردان در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف حدود ۲ هزار قرص روانگردان توسط ماموران انتطامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی قلاجه خبر داد.

** سارق ساختمان های نیمه کاره در دهلران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارقی را که از ساختمان های نیمه کاره سرقت می کرد ، دستگیر کردند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.